Sdělení pro klienty
Napsal uživatel Veronika dne St, 04/03/2024 - 13:47.
Sdělení pro klienty:
1) pokud potřebujete zavolat, něco konzultovat, objednat se atd, tak raději volejte během dne. Nemusíte čekat, až mám ordinační dobu, protože to už většinou nemám čas zvedat telefon. Nebojte se, mě to neobtěžuje, že mi voláte.
2) má-li zvíře závažnější zdravotní problémy - zvrací, déle nežere, chudne, má vážné kožní problémy či nějaké dlouho trvající potíže, je lepší se objednat, ať mám na pacienta více času a klidu. Není to ale podmínkou.
3) máte-li akutní případ, můžete volat o víkendu i mně. Vždy říkám, že když můžu a jsme doma, tak pomůžu, případně poradím a odešlu vás na referenční kliniku.
4) operační časy vždy plánuji po dohodě s majitelem, zpravidla před nebo po ordinační době
5) bojíte-li se, že se u nás před domem neotočíte autem, nechte auto před stavebninami, protože v době, kdy ordinuji už mají zavřeno.
Děkuji a všem přejí krásné slunečné jaro.